Strani

četrtek, 5. november 2009

Polymer clay beads

Vsakič, ko so me zasrbeli prsti in ko sem imela dovolj časa, sem postopoma čarala s fimo maso :D
Nastajale so bunkice različnih barv, ki jih bom porabila za izdelavo pisanih ogrlic, zapestnic, uhanov... Ne vem še točno kdaj se bom lotila tega... Vsekakor moram biti pri volji za ustvarjanje. Včasih kar usahne motivacija, volja in kar je najhujše- ideja. Vedno znova se spopadam s to težavo. Ko pomislim kako rada sem slikala... ja, res zelo rada... Zdaj pa že nekaj časa nisem konkretno prijela za čopič. Zaenkrat enostavno ni želje, zdaj imam veliko drugih stvari, ki so pred slikanjem. No, pa saj bo že prišel čas. Upam.






Izdelala sem 5 takšnih krogov. Naredila sem relief, nato pa sem pobarvala vdolbinice z belo akrilno barvo. Tukaj je prikaz befor and after. ;)

Lp ;)
Ana

2 komentarja:

  1. o kako lepe fimice... mi je všeč vse po vrsti, prikaz reliefne tehnike z barvanjem je krasno, lepo ustvarjanje ti želim

    OdgovoriIzbriši
  2. O hvala :) Sem zelo vesela, da si si pogledala blog. To je v bistvu prvi komentar na mojem frišnem blogu. Hvala... pa še kdaj pridi pogledat ;)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...