Strani

četrtek, 5. november 2009

Notesnik


Ko si kaj zamislim in tega ne morem pozabiti, ko stalno razmišljam, kako bi kaj naredila, mi ne preostane drugega, kot da se zadeve lotim. Tokrat se mi je podobno zgodilo s tem notesnikom. Zamislila sem si, da bom sama naredila koledar.
Lani sem se lotila podobne zadeve, samo sem koledar naredila na računalnik. Slednje mi ni bilo ravno všeč- vse to mi je izgledalo dokaj neosebno...
Najprej sem po celi Ljubljani iskala brezčrtni zvezek s trdimi platnicam. Skoraj sem že obupala, ker nikjer nisem našla primernega, nato pa sem ga le dobila.
Koledar sem pisala zelo dolgo. Vanj sem vložila veliko veliko truda, ker sem mogla biti zelo natančna, med drugim pa si tudi nisem smela dovoliti kakršnekoli napake, ker strgani listi ali pa edigs ne bi izgledali nič kaj privlačno.
Ko sem ga dokončala je sledilo "oblačenje" platnic. Doma smo imeli še nekaj blaga od zaves in vanj sem ovila moj notesnik. Sledili so še kozmetični popravki in tako sem postala ponosna lastnica tega zvezčiča :D Vanj že pridno pišem vse opombe, pomembne izpite, dneve počitnic...




Notranja stran platnice:

Koledar po mesecih:

Koledar po tednih:


Lp ;)

Ana

2 komentarja:

  1. vau kako je ličen, bila si zelo pridna,. joj mene je kar malo sram, moj notesnik je čisto navaden :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala. Sm tud js ponosna nanj :D Samo je pa čist preveč časa noter vloženega. No pa saj mi ni žal. ;)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...