Strani

nedelja, 27. junij 2010

Ogledalce, ogledalce v roki povej...


Že nekaj časa se mi je po mizi valjalo majhno ogledalce in odločila sem se, da bo dobil novo bolj privlačno podobo.
Najprej sem iz fimo mase ustvarila mojo čisto prvo klobaso v obliki rožice. Imela sem nekaj težavic, ampak sem jih hitro odpravila. Izbrala sem roza in belo fimo maso.


Na zgornji sliki izgleda ta klobasa fuuuul lepo, no potem ko sem začela izdelovat zadnjo stran ogledala, se je vse zamaknilo v neznane dimenzije in rože so se popačile
Glede na to, da je danes bilo tudi zelo vroče, se je fimo obnašal kot čigumi in je bilo res neznosno delat z njim. Tako mi je zadnja stran ogledala izpadla katastrofalno... nič ni bilo ravno, tudi pašta mašina ni nič pomagala, nastale so mini dolinice in tudi po dolgotrajnem ravnanju površine, mi to ni uspelo.
Po peki sem se zaradi groznega rezultata odločila, da površino pobrusim z brusnim papirjem. Kot vidite na spodnji sliki, je razlika očitna!


Z rezultatom sem na koncu bila zelo zadovoljna... Ni mi edino uspelo lepo zbrusiti robu ob ogledalu, ker me je bilo strah, da bom preveč popraskala. Na koncu sem sklenila kompromis:
ne ravno privlačen rob, ampak uporabno ogledalce!


*Kopiranje idej in objavljanje fotografije ni dovoljeno brez mojega soglasja.

Zdaj pa lišpat!!!

Ker mi je ta zadevščina zgoraj vzela čisto preveč časa, danes nisem imela časa ustvariti nobenega novega nakita, pa sem imela res dober namen.
Mislim, da bo kljub vročini nastalo še nekaj fimo izdelkov.



Lp ;)

Ana

9 komentarjev:

  1. aaaaaaaaaaaaaaa noro supeeer!! tak šepgelček bi tut jaz takoj imela! =)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepooo :) Jaz bi tudi tako ogledalce :) Čeprav sem nerodna (kot 100 hudičev, pravijo) in bi ga verjetno kmalu razbila :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Uu, lepo. :) Morem si nabavit nekaj teh klobas za krašenje nohtov. :$

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala punce! ;)

    Samo če bi si to ogledala kakšna fimo ekspertka, se ji ne bi zdelo nič takega.
    - Prvič: rože so čudne tukaj.... ne bi smela razvaljat, ampak počasi "tapkat" rožico, potem pa valjat...
    - Drugič: tistih luknic si ne bi smela privoščit...
    - Ampak: to je moja prva klobasa in prvi špeguček, tako da mi morate oprostiti :D Jaz sem zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
  5. wow, you made these? they are super cool. love the floral designs.

    http://cherylclarke.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ti je ispalo kako si zamislila! Fimo je dosta nezahvalan i mnogi odustanu kada ne uspiju dobiti rezultat kakav zamisle. Sve pohvale draga, pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...