Strani

četrtek, 29. april 2010

Trak za lase

Zelo rada spremljam bloge, ker dobiš mnogo mnogo idej za ustvarjanje. Pri pregledovanju bloga Ruffles and Stuff od gospodične Disney (no, v bistvu je že gospa), sem naletela na čudovit tutorial, ki je gostoval na drugi spletni strani Ucreate. Sliši se zapleteno, ampak ni- na tujih blogih je navada, da gostujejo na drugih blogih in v ta namen pripravijo kakšen zanimiv tutorial.

Torej, odločila sem se, da poskusim izdelati trak za lase po navodilih, ki je opisan na blogu Ucreate (kliknite zgoraj link):) Izdelala sem dva. Trak z rožicam je baje namenjen robljenju :) Ampak meni je bil takooo všeč :D

Prvi trak



Drugi trak
*Kopiranje idej in objavljanje fotografije ni dovoljeno brez mojega soglasja.

*Kopiranje idej in objavljanje fotografije ni dovoljeno brez mojega soglasja.


Upam, da si predstavljate.


Lp ;)

Ana

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...