Strani

četrtek, 11. februar 2010

Roužica

Danes sem vstala blazno slabe volje. Tečna sem bila, utrujena, brezvoljna. Enostavno jezna na vse kar mi je prišlo na pot. Mislila sem, da bom nekoga pojedla.
Na trenutke sem res razdražljiva in takrat je za vse najbolje, da me pustijo na miru, ker sama s sabo se "čist štekam", z ostalimi se pa tisti trenutek ne! :) (če tega brat do zdej še ni pogruntal, naj bo to namig)

No, na srečo me je v dobro voljo spravila ideja, da bi bilo mogoče bolje, kaj ustvariti. Takoj sem stekla v klet, kjer imamo kar veliko zalogo blaga (zame vseeno premalo) :) in začela brskati... Našla sem sivo podlogo in si takoj zamislila eno lepo broško iz nje.

Ta daaaaa... nastala je super kul mega lepa broška rožica. In kar je najbolj pomembno- počutim se noro! Vesela sem, nasmejana in rada bi napisala takšne neumnosti tukaj gor, samo mislim, da ne bi bilo primerno :D




Še ena slika z "blazno duhovitim" prekrivanjem ozadja in s totalno ponesrečenim flešom :S



Bodite v cvetju

lp ;)


Ana

4 komentarji:

  1. Rožica je res lepa in ni čudno, da ti je polepšala dan. Ustvarjanje je pa tako zdravilo za dušo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super kul broška! Takšne so mi strašno všeč! Tečnoba pa je bila v zraku! Jaz se še sama s sabo nisem štekala, kaj šele z ostalimi. Vsi pravijo: bo že boljš. Vem! Ampak KDAJ? Jaz sem že neučakana!!

    OdgovoriIzbriši
  3. super lepa broska=) mam tud jaz obcutek da je zadnje dni tecnoba v zraku samo sem mislila da samo pri nas =)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za pohvale. :) Mi zelo veliko pomenijo in mi dajo še dodaten zagon za ustvarjanje.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...